søndag, februar 03, 2008

Støvet skal vekk! Bloggen lever!

"Du er støvete, la meg feie over deg" er kanskje en ikke veldig hyppig brukt sjekkereplikk, selv om jeg synes den er på grensen til festlig. Jeg satt her med litt dødtid, og tenkte at jeg jammen skulle sjekke bloggen til mr. Carlsen. Der tar han opp noe som jeg egentlig har vært bevisst på hele tiden, men allikevel ikke klart å motivere meg til å gjøre noe med; bloggens forfall.

For som Helge helt riktig påpeker, publiseringsfrekvensen er avtagende, nesten ikke-eksisterende for noen av oss. Jeg legger meg flat, og har herved bestemt at det skal blogges hyppigere, minst én gang annenhver uke, altså ca 2 ganger i måneden. Det er klart at alt kan jo ikke bli like dypsindig og alvorlig slik bloggen min har hatt en tendens til å være (host host), så lenge det ble publisert hvertfall (host host)...
Jeg for min del har et par unnskyldninger.

1. Facebook, forklaring unødvendig.
2. Oblivion, et spill i Elder Scrolls-serien. Fryktelig vanedannende...
3. Musikk-studier ved Universitetet i Agder (stemmer det ja, UiA...)
4. Generelt lite motivasjon til å publisere så lenge jeg ikke føler at jeg har noe å fortelle folk...

Det var vel egentlig mer enn et par unskyldninger, men det er min offisielle forklaring på min sviktende blogger-eksersering. Så fra nå av skal det bli annerledes! Thi, han skal streve for sin bloggs underhold, og den skal få leve lenge i landet...

Yes Mothers!!!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra du lar deg inspirere, men nå må du henge i om du skal nå målet ditt med to oppdateringer i måneden:) Jeg har faktisk klart å publisere på en småjevn basis de siste dagene. Klør meg selv under haka i ren fornøyelse.

10:51 p.m.  
Anonymous Anonym said...

skal si du blåste liv i bloggen din glenno! flink gutt :P eller..

2:36 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home